Beställa

Vill du beställa något?

Skicka ett mejl till [email protected] , skriv "Beställning smycken" som rubrik. Kopiera sedan hela tjockstilta listan här under och fyll i den.

Namn:
Gatuadress:
Postadress:

Jag vill beställa:
-
(fyll i namn på de smycken du vill köpa)

När jag fått beställningen så skickar jag mitt kontonummer och du får sätta in pengar på kontot, plus frakt. 
Det är viktigt är att du inte glömmer att skriva ditt namn i rutan till betalningsmottagaren! När jag ser att pengarna har kommit in så skickar jag smyckena med posten.

Viktigt: Tänk på att alltid kolla längden på armbanden innan du beställer, så att det inte blir alldeles för stort eller för litet. Storleken varierar på smyckena. På många av armbanden är storleken justerbar, men inte på alla, så kolla och mät med din egen handled för säkerhetsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0